Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Wha pedal for meg?


Anbefalte innlegg

Eric johnson straten min har veeldig lite Gain i forhold til Gibson VOS R8'en, så er jo en fordel at jeg kan justere gain/volummengde etter behov? Og vil vell gjærne ha litt mindre gain/Wah vis jeg foreksempel skal spille Clean funk sound med straten, kontra hard vrengsolo med R8'en. og ser at RMC2 har fodt veldig mye skryt nor det kommer til allsidighet så kanskje dette er noe for meg?

Gain justerer du jo på amp/vrengpedaler, ikke på wah...

Men 535Q har jo forøvrig en boostfunksjon med egen bryter som du kan kicke inn hvis det trengs. Men den er bare på når wahen er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Det nærmeste «vintage» jeg har eid av Crybaby var en Hendrix-modell som sannsynligvis var fra sent 80-tall. Den var helt kurant, men låt ikke så bra (etter min smak) med mye gain. Nå har jeg en 535Q, som er knallbra! Les tråden hvis du vil vite hvorfor :P

Tro det eller ei - det er ikke bare de nye, hippe og overprisede «boutique» merkene som er bra. De som har laget pedaler i 30+ år vet faktisk til en viss grad hva de holder på med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.