Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Wampler Pinnacle Distortion


krishest

Anbefalte innlegg

Stemmer at jeg har hatt en ja :)

Låter jo fint den, veldig stort spekter om en vet å ratte contour-knotten. Gjør Van Halen-lyd i bøtter og spann, men låter faktisk overraskende bra til mer low/mid-gain greier også.

Det som irriterte meg mest var at jeg synes den støyet litt vel mye når var boostfunksjonen aktivert.

Fin respons, litt mer saggy enn mange andre sånne pedaler, var ikke megatight i bunn. Det er smak og behag dog, noen foretrekker sag, andre gjør ikke det. YMMV :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Fikk denne i går og testet den på øving. Umiddelbare førsteinntrykk var veldig bra. Tight og fin dist, trenger greit gjennom i bandmiks. Var også bra dynamisk med volumkontroll. Boostfunksjonen bør vel kun begrenses til solobruk. Brukte volumkontroll for dynamikk og da ble boost veldig bright. Trolig kompansere for diskanttap når man ruller ned, men dette har jeg "highpassfilter" som gjør. Dermed ble den veldig bright når jeg brukte volumkontroll. Har man problem med mørk ullen tone (ved bruk av volumkontroll) vil man sikkert sette pris på denne.

Hadde Radial Tonebone Plexitube fra før og gaintypen er ganske lik, selv om de låter noe ulikt (iallefall med mine innstillinger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.