Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stue bassforsterker


Steve Ryggen

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte jeg kunne slenge inn et spørsmål her isteden for å lage en ny tråd. Har akkuratt fått meg en Cort Arona by Sandberg, og trenger en billig bassforsterker til hjemme bruk. Den skal brukes til en del solo ting og kos på fritiden her hjemme, tenkte også å teste den med piccolo strenger etter hvert siden jeg hørte en kollega spille bass med det for litt siden. Vil ikke ut med mer en 1600kr maks siden at havparten av tida hvil jeg benytte meg av min hodetelefon samling isteden, også for å ikke plage kona. Har sett at det er lite valg i Norge og det vanskelig og komme opp i 12tommere i denne prisklassen. Noen 10ere eller 12 ere som dere veit ligger for 1600 er mindre?

Endret av Leonarfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Hoi! Ser lenken er noen mnd gammel, så kanskje det er for sent å legge inn noe her,men jeg prøver:

Jeg har en Fender Bronco 40, og er VELDIG fornøyd med den. Det er en såkalt "Sampling-amp", som betyr at den har flere innebygde lydmodeller (8 stk, deriblant Fender Bassman, Galleon-Krueger, Ampeg, SWR).

Den har også innebygde effekter, og den kan styres via et dataprogram som heter Fender Fuse.

Leverer 40W gjennom 10" høyttaler, og fyller stua mi med grom lyd. Den er også prøvd på et forsamlingshus, med godt resultat.
4Sound har den til 2199,- pluss frakt, og det er den verdt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.