Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fant ikke noen tråd på ham her, så jeg lager en.

Kjøpte et iRig interface av ham, og det var helt problemfritt. Den lå i postkassa tre dager etter handelen var avtalt. Kjapp og grei kommunikasjon også. :)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en tabulaturbok av Straymond. Klar kjapp kommunikasjon. Raskt og lytefritt levert/postet. Strukturelt og kosmetisk fremstår boka som ny.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet til meg en gammel bass fra han. Den var da ikke så stygg som han påsto, og han ordnet med en hyggelig kurér også. På toppen av det hele ble han ikke sur da jeg sendte han en boks som skurret og skarret skrekkelig. Han var like blid!

Sum- anbefales på det aller varmeste.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte noen gitarblekker av Straymond, de var posta rett etter at jeg sa jeg ville kjøpe de :D

Rask og god kommunikasjon. Handler gjerne igjen med Straymond ved en annen anledning ;)

Edit: Kan legge til at blekkene kom fram i ettermiddag. Veldig god stand, pent brukt :D

Endret av SuperamunD
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte noen tab-bøker(blekker) av Straymond som ble sendt dagen etter forespørsel!

kom i posten 2 dager senere og er strålende fornøyd, bøkene har ikke spor av å ha vært brukt og framstår som ny ^_^

Handelen var rask, veldig effektiv og ikke minst hyggelig!

Anbefaler Straymond 110% i framtidlige kjøp og salg.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler Straymond på det varmeste her også. Kjøpte en Zoom 4-spors av han, og det var god kommunikasjon, kjapp forsendelse, billig var den også.

Full pott til Straymond :)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei kar å kjøpe fra. Gode priser, grei å prate med (på melding da..) og sender kjapt.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen et godt møte med Straymond i Kjøp&Salg. Gjorde en byttehandel, alt foregikk lynkjapt og til toppkarakter!

Denne karen er det ikke problemer med!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet gitar med Straymond, en rask og god handel med bra kommunikasjon og presis beskrivelse. Svært fornøyd!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet til meg noe som minner om en gitar av Straymond. Nå kan jeg trene på å montere bånd!

Glimrende avtale, gitaren kom til og med med komplett garderobe, jakke og omslagsskjørt.

Ingen problemer her, altså.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttedeal med @Straymond, mannen som putter foss i Hønefoss.

Super fyr, super vare----anbefales til alle som vil ha en artig dialog med handelen sin.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kan man si? Har du lyst på en smertefri handel, så velg denne karen. Byttet skrot mot gull mange ganger, han har aldri klaget!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.