Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dunlop mini fuzz face


Gluke

Anbefalte innlegg

Mener helt bestemt det nå er på tide å parkere denna j*vla fuzz-facen´en en gang for alle!

Bygde meg en for noen år siden, bare for å ha den, og det eneste som er tøft med den er stratocaster med neck-pu. Da låter det "Hey Joe", "that´s all"!

Noe annet kan den ikke brukes til, mener nå jeg! "Boksen" min ligger trygt på hylla og jeg gidder ikke å ha batteri i den engang!

I tillegg er konstruksjonen som vanlig fra den tiden totalt feil, med en inngangsimpedans på et ca. 2kohm og utgangsimp på ca. 100K.

Denne er er omtrent like bra som det man solgte på 70-tallet som Josty Kit GU-15, eller noe. Altså helt jævlig!!!!!

Skiiiiit og faen for noe møk!

(OK, les med ironi, og ta ikke alt for alvorlig, men det ligger et snev av det over her) :-)

Endret av Hank Annicke Noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener helt bestemt det nå er på tide å parkere denna j*vla fuzz-facen´en en gang for alle!

Bygde meg en for noen år siden, bare for å ha den, og det eneste som er tøft med den er stratocaster med neck-pu. Da låter det "Hey Joe", "that´s all"!

Noe annet kan den ikke brukes til, mener nå jeg! "Boksen" min ligger trygt på hylla og jeg gidder ikke å ha batteri i den engang!

I tillegg er konstruksjonen som vanlig fra den tiden totalt feil, med en inngangsimpedans på et ca. 2kohm og utgangsimp på ca. 100K.

Denne er er omtrent like bra som det man solgte på 70-tallet som Josty Kit GU-15, eller noe. Altså helt jævlig!!!!!

Skiiiiit og faen for noe møk!

(OK, les med ironi, og ta ikke alt for alvorlig, men det ligger et snev av det over her) :-)

Du mangler en Marshall med volumet i bånn før du aner noe om hvordan den pedalen låter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.