Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fildeling internt i Bandet, hvordan gjør folk det?


Kizza95

Anbefalte innlegg

Hvordan deler folk som spiller i band filer? Mitt band bruker nå Dropbox, noe som er helt genialt. Men etterhvert kan det bli litt lite plass, da plassen er begrenset til noen GB. Fildeling er en snedi måte å være produktiv hjemmefra, så tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropbox har fungert utmerket for oss. Har til gode å bruke opp mine 4 GB.

Gjennomførte prosjekter/innøvde låter/etc. tas ut av Dropboxen og hvert bandmedlem har i oppgave å ta en backup for seg selv.

Endret av PerA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster da ikke mange kronene for litt ekstra plass på Dropbox. $99 for 100GB, roughly 110kr per pers...

Men om dere er like blakke som enkelte jeg spiller med, som ikke har råd til trommestikker og jack-kabler, så skjønner jeg jo at det blir vanskelig :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger det enten opp i Gmailen vår, eller i dropboxen vi har. Et annet alternativ er å opprette en lukket facebookgruppe for medlemmene i bandet, går an å laste opp relativt store filer der nå. Da får alle beskjed når ting blir lastet opp, og man har et forum der man kan diskutere alt man trenger å diskutere i et band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.