Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fair price for en Esp KH-1


Hammersindre

Anbefalte innlegg

Dersom den er i tilnærmet strøken tilstand, så tipper jeg på mellom 9 og 11 frognertiere. Nå skal det sies at markedet er fryktelig tregt, så for alt jeg vet så kan det være at du må lengre ned i pris, men jeg hadde lagt meg litt høyere opp, og heller justert meg ved laber interesse. Er ikke så ofte disse dukker opp her på berget.

For nysgjerrighetens skyld; har du fortsatt hang-taggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom den er i tilnærmet strøken tilstand, så tipper jeg på mellom 9 og 11 frognertiere. Nå skal det sies at markedet er fryktelig tregt, så for alt jeg vet så kan det være at du må lengre ned i pris, men jeg hadde lagt meg litt høyere opp, og heller justert meg ved laber interesse. Er ikke så ofte disse dukker opp her på berget.

For nysgjerrighetens skyld; har du fortsatt hang-taggen?

Det spørs ka ein Hang-tag er ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lappen som fulgte med gitaren fra fabrikken og hang på headstocken, med dato for produksjon, samt navn og serienummer på gitaren. Denne kan dra opp prisen noe dersom du støter på en purist som er interessert i å kjøpe. Selvfølgelig har den egentlig ingenting å si. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.