Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Har kjøpt Gibson LP Traditional 2012, men syns pickupene er dårlig med my vreng, forslag til pickup?


Viddi

Anbefalte innlegg

Har kjøpt Gibson LP Traditional 2012, men syns pickupene er dårlig med my vreng, forslag til pickup??
Vil helst bytte bare pickupen i Bridge, da jeg liker clean lyden fram den i halsen.
Hvilken mic anbefaller dere med samme utsene som den jeg har?? vil ikke ha 2 forskjellige utsener på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt hvor mye du er villig til å bruke, men jeg ville tatt en titt på Bareknuckle. https://bareknucklepickups.co.uk/main/

Holydiver har en veldig god definisjon med mye gain og er ikke så forferdelig clean den heller.

Er mye å velge mellom da. Painkiller, Cold Sweat tilogmed Nailbomb vil jeg tro vil fungere godt for deg.

Sjekk sia, les litt og bruk youtube og forumet for å finne noen samples på lyden. De som ligger der inne på produktsiden er egentlig ikke så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av gitaren er påbudt;)

Er du fornøyd med den ellers? Vurderer denne selv,

Så hadde vært moro å høre ha du synes generelt..

Jepp er fornøyd med den ja, veldig god å spille på. Uvant med så tjukk hals men vente meg fort på det.

Veldi bra finsh på denne forhold til de jeg har hatt før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis gitaren høres "sur" ut, så er det enten stemming eller intonasjonsproblemer med gitaren, ikke pickupsa (om vi legger det samme i begrepet sur, som i ikke stemt.)

Det kan være pickups. Er de justert for høyt opp mot strengene kan magnetdraget spille inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.