Web Analytics
Gå til innhold
Nameless

NGD: Suhr Modern Pro Series M7

Anbefalte innlegg

Jepp! - Etter lang tid med et stort ønske om en custom suhr. Så ramlet jeg over den nye Suhr Modern Pro Series!

De hadde laget i samarbeid med en butikk i Chicago en limited edition serie med favorittspecs fra GG modellene og egne Custom modeller. Bortimot akkurat noe lignende jeg hadde bestilt selv fra custom shop så her var det bare å bestille right away. Samtidig ble det jo en smule billigere enn en Custom Shop ;) - Så penger spart! Betalte 16.700,- for denne herligheten. Så kommer vel momskravet etterhvert også regner jeg med. Så totalt bortimot 21,000,- kronasjer.

Lykkelig kar nå :)

2013123_65796_10152415833630136_66375664 2013123_29614_10152415833225136_15624798

2013123_424514_10152415833215136_8518034 2013123_379744_10152415833230136_1765463

Specs..

2013123_734993_10152415833635136_1319060

..Og et lite familiebilde av de som er relaterte.

2013123_251894_10152415930515136_7502164

Bildene er tatt med iPad 4.gen. Så kvaliteten er så som så :)

Endret av Nameless
  • Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grisete grisegutt! knall samling du har der!

hva tycks om banditten helt til venstre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
grisete grisegutt! knall samling du har der!

hva tycks om banditten helt til venstre?

Det er nesten litt for galt å si det, men fy faen Suhr har gjort en jævlig bra jobb med Rasmus/budsjett-serien. Føles ikke i nærheten ut som en budsjett/billiggitar. Nå er jo ikke disse gitarene "billig" heller da i utgangspunktet som en billiggitar ofte ligger på. Bottomline kanon gitarer som låter fette najs. Det er nok backup gitaren til den nyeste, modern Suhr'en nå. ;)

Til dere andre. Takk takk!

Endret av Nameless

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har vært det egentlig ganske lenge. Men blir jo bare mer og mer overbevist når man får flere selv. Har spilt på en del custom shops før, brodern har en liten haug av de. :P

Gamlefjøla di har akkurat kommet hjem fra en liten båndpuss. Så den er så god som ny. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med fin gitar!

Eneste grunnen til at jeg solgte min Modern var at jeg ikke liker 24bånd.

Pro series konseptet til Suhr er fantastisk.

Samme kvalitet som Custom men til ganske så syke priser grunnet faste specs som gir mer kostnadseffektiv produksjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hells yes! Kvaliteten er der, Ingenting å si på det! Modern er nok det som faller meg mest naturlig, men etter en liten service og båndpuss ble faen meg S3'en fantastisk jævla god også. Disse to er nok noe av det beste jeg har spilt på noensinne. Rasmusen er vel den som sørget for modern-forelskelsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av space
      Nydelig Suhr selges!
      15.000,-
      Kan møtes i Oslo/Akershus, eller sende i posten.
      Helst ingen bytter, men kunne kanskje tatt en forsterkertopp med effektsløyfe som delbetaling.

• Av CaptainSexy
      Det trengtes en liten oppdatering her ser jeg  
      Gitarer: 
      1. Suhr Classic S med floyd.
      2. MJT partso med roasted Boatneck fra Warmoth.
      3. Suhr Classic S.
      4. GuitarMill partso med roasted Boatneck fra Warmoth.
      5. Luxxtone El Machete. 
      Amper:
      1. 1987/88 Marshall Silver Jubilee 2550 50w.
      2. Suhr Bella 
      Pedalbrett: 
      Foran amp: TC Polytune, Chase Tone '68 Red Velvet Fuzz, Origin Cali 76 Compressor, Suhr Eclipse, Nobels ODR-mini.
      I Loop: Boss Dimension-C Waza, Strymon DIG, Source Audio Ventris.

• Av CaptainSexy
      Jauda ! Det hele startet med en Esquire jeg kjøpte av @Fano-man, men halsen var dessverre litt for gammeldags for min smak. Da klikket jeg meg inn hos Warmoth og bestilte en roasted maple hals med boatneck-profil, 16'' radius, 1 5/8 bredde og 6100 SS bånd. Kroppen er da en one piece paulownia fra GuitarMill. 
      Jeg var litt usikker på hvilke mikrofoner jeg skulle velge, men landet da tilslutt på Suhr Andy Wood Woodshed. Disse har et output på rundt 7k som er akkurat passe punch og twang.
      Handlet også inn en ny stol fra han godeste Rutters med kompenserte sadler !
      Vekten tikker inn på rundt 2.5kg, så ikke akkurat en tungvekter.
      Alt i alt er jeg meget fornøyd  
      Middelmådige bilder: 

• Av Singbird
      Hei alle sammen.
      Jeg er ny medlem her, fra i dag av, å jeg er i gang med å bygge en mahogany Firebird.
      I den forbindelse lurer jeg på om det er noen her inne som sitter på ubehandlet mahogany som jeg kan bruke til testing av woodfiller med pigment og finish?
      Det trenger ikke være store bitene, å har du noe liggende som du kan avse så ta kontakt:-)

Mvh
      Singbird.
    • Av Kramer
      NGD Suhr Standard Custom 

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.