Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Drømmeforsterker


CowJuice

Anbefalte innlegg

Hva er din drømmeforsterker?

Det råeste jeg har spilt gjennom var en Peavy 5150 topp med 5150 kabinett.

Har ikke prøvd noe av Bogner, Rivera, Soldano, Line6, etc. Men har hørt så mye bra om mange av dem, at jeg ikke lenger veit om 5150 er det beste som finnes..

Det som er kipt med den er at clean kanalen er ubrukelig.

En litt morsam ting er at crunch kanalen har mer gain enn noen Marshall har på Ultra kanalen..

Ultra kanalen har så mye gain at det er meningsløst å skru den over 4..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe ,, den er sikkert fin..

men du ,, cameraten .. vet det er med k . men skulle være LITT orgianal.. Ikke si , at du har hørt mye bra om Line6 .. ikke prøv line6 . det suger balle .. alle de andre du sa er gode merker etter hva jeg vet..

jeg har litt lyst til å prøve Bogner .

foreløpig er jeg fornøyd med den ampen jeg har.. men når jeg får meg band , så skal jeg ha bånn og topp .. til nå er drømmen ENGL powerball.. men mine tanker har nå i det siste blitt dratt inn på (motsigende meg selv presser jeg det ut i fingertuppene , og får dem til å skrive: ) Mesa Boogie Mark 4 .. :(

liker det ikke , men hørte ett godt lydeksempel.. kan ikke fornektes..

Hilsen Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine tanker har nå i det siste blitt dratt inn på (motsigende meg selv presser jeg det ut i fingertuppene  , og får dem til å skrive: ) Mesa Boogie Mark 4 .. :(

liker det ikke , men hørte ett godt lydeksempel.. kan ikke fornektes..

Hilsen Nilsefix

Metallica brukte Mark 4 på Black Album tror jeg. Bra lyd der i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ,, den er sikkert fin..

men du ,, cameraten .. vet det er med k . men skulle være LITT orgianal.. Ikke si , at du har hørt mye bra om Line6 .. ikke prøv line6 . det suger balle .. alle de andre du sa er gode merker etter hva jeg vet..

jeg har litt lyst til å prøve Bogner .

Jeg har faktisk hørt mer dårlig enn bra om Line6, bare nevnte det i farta liksom. Uansett har jeg lyst til å prøve den før jeg bestemmer meg for at de er dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste forsterkeren eg har tester e en eldgammel Mesa Boogie. Spiller i sånn tensing greie i kirken, og vi fant den innerst på lageret. Så liten, men alikavel så mye god lyd. Har ikkje testet de nye Boogie'ene men denne gamle boksen kunne sakene sine. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.