Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY kabinett [Nesten ferdig!]


Anbefalte innlegg

Det var lekkert.

Men hva skal du svare når Disneys advokater tar kontakt?

(Ikke bare har du brukt bladet på en ikke-intendert måte, du har jo skrevet navnet til anda på nettet og lagt ut bilder av åndsverket slik at det grenser til mangfoldiggjøring av opphavsretslig materiale) :)

Hvis Disney skulle reagert på alle som gjør slikt med deres materiale, tror jeg de hadde fått mye å gjøre...

Idéen tok jeg fra en episode av "Tid for hjem" på TV2 (hvis det er lov å si det på nett uten å bli saksøkt...). Her har de listet opp hva de brukte, og et bilde av bordet de brukte bladene på... http://www.tv2.no/underholdning/tidforhjem/disse-produktene-ble-brukt-til-kjellerstuen-3969963.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så lakk, eller?

Kunne være en morsom variant for kroppen på en gitar også...

Jeg har lakket tre strøk med trestjerners silkematt gulvlakk. Så håper det beskytter papiret litt mot rifter... Har faktisk tenkt tanken om å gjøre det på en gitar og ja :P

Hvis det er noen som lurer. Så veier kabinettet akkurat 20kg. Med andre ord, ingen problem å ta det under armen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke ille. Hvor tykke var de hobbyplatene? 18mm?

18mm ja.

Hmmm.... Hvordan har du spent opp fronttrekket? Er det en egen ramme, eller er det strukket fra innsiden av kabinettet?

Spent opp fra innsiden. Festet bak på lektene langs kanden av fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.