Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY kabinett [Nesten ferdig!]


Anbefalte innlegg

Kjempefint arbeid du har gjort. Slikt gjer inspirasjon til å gå i gang å bygge sjøl.

Takk for det. Gir insporasjon å få sånne kommentarer og!

Et donald dynetrekk hadde jo vært grilltrekket sitt. Du kan legge det på utsiden av noe som er litt mer solid?

Jeg rappa et stoff fra søstra mi, som var veldig likt det fra biltema, bare i knall rød. Synes det passet knallbra til "tapeten".

Tok også marshallemblemet fra min gamle mg15. Ser jo nesten original marshall ut nå :P

Her kommer en del bilder. Bare de to små bakplatene som gjenstår å tapetsere nå, så er jeg ferdig :)

1_zps89581eb9.jpg

2_zps3f315258.jpg

3_zpse3947103.jpg

4_zpscd9ec04e.jpg

5_zps48fd3617.jpg

6_zpsbe32ac10.jpg

7_zps90e2e6c8.jpg

8_zpsfd432436.jpg

9_zps7456242e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød grill = prikken over i-en! Det var sykt tøft

Veldig tøft!

Takker og bukker :) Jeg er også veldig fornøyd med lyden(som jo er det viktigste). Klar og fin lyd, uten for mye breakup fra elementene. Gjenstår å prøve den i bandsammenheng riktig nok. Men virker meget bra så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker :) Jeg er også veldig fornøyd med lyden(som jo er det viktigste). Klar og fin lyd, uten for mye breakup fra elementene. Gjenstår å prøve den i bandsammenheng riktig nok. Men virker meget bra så langt.

Grattis, kjempeflott.

Du skryter av lyden, og tidligere så jeg at du valgte G12H. Bare vent til du får spilt de skikkelig inn! Da snakker vi om en helt annen verden. Bare gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, kjempeflott.

Du skryter av lyden, og tidligere så jeg at du valgte G12H. Bare vent til du får spilt de skikkelig inn! Da snakker vi om en helt annen verden. Bare gled deg!

Tror de skal være godt spilt inn, da forrige eier brukte de i 2 år... Men er det noen som har peil på om mastervolum-mod på ceriatone kan grøte til lyden når det blir en del gain, type fuzz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.