Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY kabinett [Nesten ferdig!]


Anbefalte innlegg

Ser bra ut, men stikk på Clas og kjøp deg noen større hjul! Slike pinglehjul som er vanlig på kabinetter er jo helt ubrukelig små. Skal du trille det over et gulvteppe og det er en liten brett, så er det helstopp! :P

Synes de funker bra foreløpig jeg, til og med over dørstokker. Men blir nok større hjul med tiden. Akkurat nå er ikke det førstepri.

Typisk ja.... Hvem andre kan ha sånt da?

Kanskje noen butikker som driver med bilstereo?

Jeg sjekket priser på ebay, og fant ut at det blir såpas mye billigere (med frakt) at jeg tror jeg skal klare å vente på de.

Når de gjelder finish/tolex/belegg, har jeg bestemt meg for å prøve å tapetsere med donalblader. Ser for meg at det kan bli ganske kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tror det hadde sett veldig mye fetere ut om du hadde revet opp ting litt og klistret det på ganske tilfeldig, for en mer «collage»-aktig look...

Er alltid rom for forbedringer Aphe, men er ganske fornøyd med sånn det ble. Er jo tross alt første gang jeg prøver meg på dette :)

Som donaldfantast synes jeg dette blir helt nydelig. Noen lag med UV- bestandig sint klarlakk på dette, så blir det bra!

Tenkte å legge halvblank trestjerners gulvlakk. Har noe av det stående, og har hørt at det egner seg til det meste.

Tok bare et kjapt bilde av arbeidet idag. I og med at det ikke er så veldig forskjell fra igår. Nå gjennstår bare bakplatene, og grillklut, så er det plug and play :)

IMAG0254_zpsa2a5b16c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.