Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY kabinett [Nesten ferdig!]


Anbefalte innlegg

Det er stor forskjell på lyden gjennom forskjellige grilltrekk.

De gamle trekkene tok av en del diskant og høy mellomtone og rundet av en del på lyden.

Senere grilltrekk er konstruert for å slippe gjennom lyd og farger ikke lyden på samme måte.

Her er Basketweave trekk som egner seg godt til Marshallaktig kasse:

http://www.tubeampdoctor.com/en/shop_Coverings_Grill_Cloth/Marshall_Grey_Basket_Weave_fretcloth_grill_cloth_54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er påska igang for min del. Så idag tok jeg en tur på Biltema og handlet hobbyplater. Svingte også innom byggeriet på veien, for å kjøpe lekter til langs kanten på fremsiden av baffelen.

Så var Mor så grei at hun ga meg noen hjul fra en IKEA TV-benk. De virker faktisk veldig solide.

Et instagrambilde av så langt jeg har kommet; til folket :)

post-10124-0-76949400-1364065560_thumb.p

Endret av Mills Kaviar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant frem speilreflekskameraet idag. For deres skyld :P Vet at det er veldig mye gøyere å følge med med ordentlige bilder.

Mangler vel egentlig bare grillklut, og filish/tolex. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gå for her. Mulig jeg tar en tur på stoff og stil, og kjøper meg noe skai. Donalblad-idéen min er heller ikke lagt helt på hylla. Men skal innrømme at det hadde vært tøft med noe som matchet toppen.

Slik er hvertfall satus nå:

1_zps3567e6f3.jpg

3_zpscab84ae3.jpg

2_zpsea317671.jpg

5_zpsafca4b6d.jpg

6_zpsb8986261.jpg

4_zps510b2785.jpg

7_zps93607715.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innfeldte?

Gratulerer med nytt kab. det ser kjempefint ut!

Ja, må ha innfeldte. lurte på om jeg skulle frese ut håndtak i siden der, og lage en liten boks bak så ikke lyden slipper ut, men er redd det kan bli vanskelig når tolex/skai skal tilpasses...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.