Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjemme/Studio RØR Forsterker


svenni

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Drister meg på å foreslå Eleven Rack og en eller annen aktiv høyttaler ass! Mye mer hendig i forhold til det ønskede volumnivået... :)

Hadde nok ville hatt en slik løsning selv hvis jeg bodde kjipt til. Nå kan jeg cranke mastern på orangen og spille trommer klokka 4 på natta uten at noen bryr seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørselen din heller? :D Merker at hvis jeg skal spille gitar til skiver hjemme på det volumet som låter bra på ampen, så blir det forbanna mye lyd. Går greit å spelle bare gitar, men når jeg setter på ei skive i tillegg blir det drøyt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Aphelion" data-cid="614851" data-time="1358520236" data-date="I går, 15:43"><p>

Drister meg på å foreslå Eleven Rack og en eller annen aktiv høyttaler ass! Mye mer hendig i forhold til det ønskede volumnivået... :)</p></blockquote>

Solgte Axe Fx 2en fordi det ble for mye dill og ikke ble helt venn med dette oppsettet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørselen din heller? :D Merker at hvis jeg skal spille gitar til skiver hjemme på det volumet som låter bra på ampen, så blir det forbanna mye lyd. Går greit å spelle bare gitar, men når jeg setter på ei skive i tillegg blir det drøyt...

Hjelper en del med det akustiske dempematerialet som jeg har i "studioet".

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.