Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Grizzly byggesett/kit


Anbefalte innlegg

Har lenge tenkt tanken om at "en dag" skal jeg hoppe ut i det og bestille et byggesett for gitar ... For litt siden kom jeg over en nettside jeg ikke har hørt omtalt tidligere. Noen av gitarene der virker interessante: http://www.grizzly.com/products/category/235040

Er det noen som kjenner til disse, om de er noenlunde ok?

Ut i fra prisen på de dyreste av dem, KAN det se ut som om kvaliteten ikke er så aller verst. Jeg likte spesielt denne her:

h6083.jpg

Endret av koda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke hørt om disse settene tidligere så tørr ikke si noe om kvaliteten. Prisen er jo greit....warmoth er jo en sikker vinner, men dog 3 ganger så dyrt og ikke jo ikke et komplett byggesett som dette ser ut til å være. Tenker du å bruke alt som settet inkulderer? (mikrooner, stemmeskruer etc..) Eller tenkter du å bruke alt settet inkluderer?

Til samme pris får du jo og et byggesett fra PVX som etter mitt syn lager bra greier. De har to sett, single -og double cutaway med set-neck, og er i en PRS stil. Min erfaring med å handle med de er at de er eksremt fleksibel om du ønsker noe spesielt tilrettelagt i form av utfresinger og slikt. Har og sett at de kan levere en paddle headstok om du ønsker å forme denne selv. De har et ganske kult design på festing av halsen hvor de har forlenget hælen på halen til 10" slik at du får økt sustain nesten som en neck thru hals, men også for å sikre at du år rett halsvinkel..selv om du er nybegynner.

Bestiller du en stadard kit fra de koster det 379,99 og da får du:

- Kropp i mahogany og flammelønn (frest ut for H-H, volum tone og switch)

- Hals i mahogany med rosewood gripebrett uten inlays eller bånd, men klargjort for 24 bånd

For litt ekstra cash moterer de bånd for deg om du ønsker.

http://www.pvxguitars.com/

552088_456861514335416_514915744_n.jpg

Du betaler totalt sett mer fra PVX siden du må kjøpe alle andre komponenter som elektronikk og hardware..men du få ektremt mye for pengene.

Endret av Scythes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.