Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rock/pop/blues-band søker vokalist


eplemos

Anbefalte innlegg

Vi er et band i Oslo som søker etter kvinnelig eller mannlig vokalist. Helst øvet, men også greit med uøvet om grunnlaget er der. Bandet vårt består av bass, trommer og to gitarer. Vi har spilt sammen en del år og tre av oss er rundt femti og yngste mann er rundt tretti. Vi øver tre timer i uka i et øvingslokale til en billig penge. Det går mest i coverlåter og litt sjøllaga(målsetningen å lage flere låter selv). Vi har en tre-fire spillejobber i året(folk er i arbeid eller spiller i andre band) og en stor en til høsten(godt betalt). Vi er tålmodige og snille, så om du går med en drøm om å synge i band, så ikke vær redd for å ta kontakt. Send meg melding her på forumet om du er interessert.

Eplemos

Endret av eplemos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Hei :)

Nå vet jeg ikke helt hvilken sjanger dere spiller, eller om jeg er hva dere søker, men jeg er en kvinnelig (ikke helt fersk, men ville sagt uøvet) vokalist.

Jeg heter Emilie Johanne Berger Ferre, er 20 år og hører mest på rock og alle sjangre innenfor det. Men jeg synger det meste da.

Hadde det vært mulig å høre en sample av dere?

Om dere er interessert i å ha mer kontakt med meg så kan dere sende en mail til meg på emiliebf@yahoo.no

Vennlig hilsen

Emilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.