Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hvem har/hadde gitarnorge's dyreste/mest ekslusive øks?

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

'63 Strat med refinish kropp og refret.

1962 Fender Strat sunburst, refinished i 65 eller 66. Kjæreste jeg har, ja bortsett fra samboeren min da (i tilfelle hun går inn her via macen min)

Min første elgitar var en 100% original Am Standard Strat fra 69 arvet av min far... dette er det nærmeste jeg har kommet å eie en "eksklusiv" gitar. denne ville garantert ha vært verdt noen kroner i

Posted Images

Vi på Backstage får snart inn en Brazilian Rosewood-gitar til 200.000kr. Den er jo relativt eksklusiv og spennende. :-)

Utover det har vi jo til enhver tid mellom 4 og 8 akustiske Custom-shop-modeller som det kun finnes 1 av i verden (mellom 20 og 100k)

Føler jeg får utløp for mye samlemani der.

Forøvrig har jeg et par veldig skjeldne modeller privat fra både Taylor og Martin, men de brukes såpass hardt at samleverdien ikke er stor. For meg er de allikevel uvurdeelige! Mange gode minner fra dem. :-)

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 8 years later...
På 13.1.2013 den 9.28, gage1103 skrev:

Min første elgitar var en 100% original Am Standard Strat fra 69 arvet av min far... dette er det nærmeste jeg har kommet å eie en "eksklusiv" gitar. denne ville garantert ha vært verdt noen kroner i dag. Den ble desverre med meg i et pønk band da jeg var 16 ,og behandlet deretter tror den endte sine dager på et bål på en skaufest en gang( ikke spør meg hvorfor). Den var uansett herpa til det ugjenkjennelige på dette tidspunktet....hmmm må si jeg angrer litt den dag i dag,

Jeg husker dette delvis, vi var i samme band på den tida 93/94 ca. Fylla bla har skylda og hvis jeg husker rett så var gitaren rød og jeg mener faktisk den var eldre enn 69... Litt blurry 😜

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.