Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hvem har/hadde gitarnorge's dyreste/mest ekslusive øks?


Straymond

Anbefalte innlegg

sånt er alltid artig (syns nå jeg), og man trenger selvsagt ikke svare om man ikke vil.

om det er mer komfortabelt, så må man gjerne heller si hva en slik gitar koster ny/evt går for fremfor hva man ga for den.

jeg frykter vi vil se en del fender/gibson custom shops/relics her...

personlig hadde jeg en gang en Ibanez J-custom 8527 og en ibanez 2027 som jeg angrer vettet av meg på at jeg kvitta meg med...

kjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje Gunnar På Moe har den flotteste samlinga utstyr her inne selv om jeg ikke har sett den. Men hva ei øks koster er vel uvesentlig bare den passer gitaristen. Har flere billig gitarer selv som jeg bruker daglig rett og slett for at det er bra instrumenter. Har åsså dyrere gitarer men da kun for at de passet meg veldig bra. Har prøvd mange dyre gitarer som jeg aldri kunne tenkt med selv. Pris er ikke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første elgitar var en 100% original Am Standard Strat fra 69 arvet av min far... dette er det nærmeste jeg har kommet å eie en "eksklusiv" gitar. denne ville garantert ha vært verdt noen kroner i dag. Den ble desverre med meg i et pønk band da jeg var 16 ,og behandlet deretter tror den endte sine dager på et bål på en skaufest en gang( ikke spør meg hvorfor). Den var uansett herpa til det ugjenkjennelige på dette tidspunktet....hmmm må si jeg angrer litt den dag i dag,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen sykt dyre gitarer, men en nedi gata har en hvit strat fra jimi-tida i mint kondisj vakumpakket med silicagel på loftet. Jeg har spilt på den, dog for 12år siden... Har kjøpte den da han var ung, men fant ut at han var en les paul-kar og siden ble den liggende i esken. I ettertid har han tatt nevne mål for å sikre pensjonen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.