Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

bag til pedalbrett


space

Anbefalte innlegg

Har laget et Pedaltrain Jr fra en ikeahylle. Eller... Altså samme mål.

Problemet er at jeg nå drar det rundt i en pose. Er det noen som vet om en bag eller noe som passer bra til formålet som ikke koster skjorta?

Har sett noen, men da er det nesten like billig å kjøpe en ny T-rex tonetrunk...

Kanskje det blir løsningen uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er samme dimensjoner som pedaltrain jr. så tipper jeg pedaltrain jr. baggen passer. Ellers ville jeg gjort som mange andre på forumet som lager brett selv og skaffer koffert eller bag først for så å tilpasse brettet etter den.

Tipper å finne en annen bag som passer godt er tilnærmet umulig uten at den får posefølelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema selger noen kjekke aluminiumskofferter som er velegnet til dette formålet. Laga meg et brett selv tilpasset kofferten. Plass til 8 pedaler (boss/mxr/t-rex størrelser) og kofferten har høyde nok til at det blir uproblematisk med strømforsyninga plassert under brettet. Ser i "pedalbrett tråden" at det er flere her inne som har laget seg brett til denne kofferten :-)

http://biltema.no/no/Fritid/Reise/Teknikk/Aluminiumskoffert-20294/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en geværkoffert i aluminium (?) på biltema-siden. Vet ikke om den er "tykk" nok til at pedalene går inn. Og lokket kan sikkert ikke tas av på den heller. Men det kunne blitt et ganske saftig brett med to rader på over en meter i bredden... Og ingen kødder med deg på vei til gig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ha brettet i kofferten i så fall, ikke bruke kofferten som brett.

Med kofferten som brett, må en vel bruke lokket som brett, og montere "klemmer" istedet for hengslene som er der nå. Mener jeg har lest om folk som har gjort dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.