Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bandnavn, afterski musikk


oystein1988

Anbefalte innlegg

Syns TBones forslag var konge for ett sånt band. Regner med dette er for ett par jobber og ikkeno varig prosjekt?

Det er for å få et avbrekk og gjøre noe annet. Blir å kjøre det hver vintersesong, det er gode penger og vi gjør det som en litt parodi og har det gøy på den måten. Låtene er jo litt kjipe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ooops, logoen har jo vært ferdig lenge. Slagordet under logoen kommer nok til å være dynamisk, dette var det beste jeg kom opp med der og da :P

...og jeg ser du klarte å snu døgnet! :P

BTT: Feit logo, og dere kommer sikkert til å rocke trusene av noen også, i tillegg til skistøvlene, mener jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men det ble vel trukket tilbake ganske kjapt fordi det visstnok var litt for vulgært :P

EDIT: Ser nå at dette var i 2007, og ikke tidlig på 90-tallet som bassisten i Hr. Smiths påsto. Da må man ikke være så hønngammal som oss for å huske det :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men det ble vel trukket tilbake ganske kjapt fordi det visstnok var litt for vulgært :P

EDIT: Ser nå at dette var i 2007, og ikke tidlig på 90-tallet som bassisten i Hr. Smiths påsto. Da må man ikke være så hønngammal som oss for å huske det :D

Oi, trodde også det var lengre siden :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men det ble vel trukket tilbake ganske kjapt fordi det visstnok var litt for vulgært :P

EDIT: Ser nå at dette var i 2007, og ikke tidlig på 90-tallet som bassisten i Hr. Smiths påsto. Da må man ikke være så hønngammal som oss for å huske det :D

Begynte å bli lett nervøs nå.... er jeg virkelig så gammal at jeg ikke engang husker det som de hønngamle husker lissom..... ?? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.