Web Analytics
Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg akkurat vært og kjøpt meg min første Fender. Har hatt flere strattype gitarer før, men aldri en genuin fender, så det var på tide.

Det er altså en Deluxe 50th anniversary, som naturlig nok kun ble laget i 2004. En eier siden den var ny, og kjøpt i Japan :)

Her kommer et par dårlige mobilbilder...

Og så et ved siden av harbeidshesten

EDIT: Er det flere som har problemer med å legge in bilder fra photobucket?

post-10124-0-34494300-1357823704_thumb.j

post-10124-0-51147200-1357823705_thumb.j

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja man får bare lagt inn direct link og det suger jo. tror de har lagt inn en sånn sperre fordi store bilder drar ned kapasiteten på sia. Den må være hostet på et syltetøyglass fra 82' hvis noen enkle bilder er så skadelig, men sånn er det.

Gratulere med ny gitar, jeg vet ingenting om saken, bare at det er digg med ny gitar og at det tar mange timer å bli kjent med den,.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk folkens. Er veldig fornøyd. Kvalitetsfølelsen er imponerende. Flere hakk over dagens am. std. etter min mening. Men har flere ganger spilt på eldre strater, særlig de fra 90tallet, og liker følelsen på de bedre en de nye. Denne er akkurat som 90talls øksene jeg har spilt på :)

Ser nå at han har slettet salgsannonsen med bilder. Har desverre bare mobilkamera her, men skal få tatt bilder om ca 2 uker ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.