Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny låt inspirert av The Darkness med norsk tekst!


Pottifar

Anbefalte innlegg

Syntes også dette var kult! Vokalen hadde nok hatt godt av litt mer jobbing som Castor sier, men den er på ingen måte dårlig. Jeg kunne også ønsket meg et kor- arrangement av et eller annet slag på refrenget for å løfte det litt. Gitarsoloene er veldig fine, men det er kanskje vel mye solo i og med at både intro og outro på en måte også er gitarsolo?

Jeg savnet også et keyboard, evt. en tredje gitar e.l. som gjør noe litt annet enn de to kompgitarene, i enkelte partier for å fylle ut lydbildet litt.

Men som sagt likte jeg det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for grundig tilbakemelding. Alle konkrete tilbakemeldinger er topp, da vet vi hva vi må bli bedre på!

Lydbildet er tatt ned i produksjonen faktisk, råmiksen bestod av svært mange gitarspor som lagde en vegg av gitarsound. Usikker på hvorfor dette er tonet såpass ned i miksen.

Koring på øvrige refreng utenom det siste ville ikke vokalisten ha, så det valgte vi andre å respektere :-)

Keyboard har vi ikke i bandet, så enkelt er det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keyboard har vi ikke i bandet, så enkelt er det :-)

Det er da ikke noe hinder for å legge på litt ekstra godsaker i studio! Man må bare passe på at man ikke «drar en Oslo Ess» og lar det bli en så stor del av låtene at man ser seg nødt til å ha det med live også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.