Web Analytics
Jump to content

Noen som har erfaringer med denne Gretsch-ampen?

toralfsan
 Share

Recommended Posts

Jeg tror det, men det er nok så lenge siden at jeg ikke husker hvordan den låt :( Finnes sikkert noen videoer på degrøret?

Har sett/hørt på noen videoer, men de utmerker seg ikke akkurat med lydkvalitet. Jeg får stikke en tur til 4Sound og prøve.

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="oystein1988" data-cid="612794" data-time="1357570041" data-date="I dag, 15:47"><p>

Jepp, de låter ganske kjipt originalt hvertfall, disse 600'erne</p></blockquote>

Tanken er en liten og beskjeden røramp med god clean-lyd. Vreng og effekter gjør jeg på annet vis. Dette er bare til øving.

Har hatt en Champ 600. Den låt ikke noe særlig, men så viste det seg at det var et gåent rør i den. Har sett noe snutter hvor folk har oppgradert til 8' element, og da låter det grisetøft ! Trur det ligger en snutt her inne et sted også hvor Erfalas spiller på en oppjazza Champ 600....

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="oystein1988" data-cid="612794" data-time="1357570041" data-date="I dag, 15:47"><p>

Jepp, de låter ganske kjipt originalt hvertfall, disse 600'erne</p></blockquote>

Tanken er en liten og beskjeden røramp med god clean-lyd. Vreng og effekter gjør jeg på annet vis. Dette er bare til øving.

Når jeg skrev "kjipt" så mente jeg ikke kun vreng altså.... :P