Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har erfaringer med denne Gretsch-ampen?


toralfsan

Anbefalte innlegg

Jeg tror det, men det er nok så lenge siden at jeg ikke husker hvordan den låt :( Finnes sikkert noen videoer på degrøret?

Har sett/hørt på noen videoer, men de utmerker seg ikke akkurat med lydkvalitet. Jeg får stikke en tur til 4Sound og prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="oystein1988" data-cid="612794" data-time="1357570041" data-date="I dag, 15:47"><p>

Jepp, de låter ganske kjipt originalt hvertfall, disse 600'erne</p></blockquote>

Tanken er en liten og beskjeden røramp med god clean-lyd. Vreng og effekter gjør jeg på annet vis. Dette er bare til øving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en Champ 600. Den låt ikke noe særlig, men så viste det seg at det var et gåent rør i den. Har sett noe snutter hvor folk har oppgradert til 8' element, og da låter det grisetøft ! Trur det ligger en snutt her inne et sted også hvor Erfalas spiller på en oppjazza Champ 600....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="oystein1988" data-cid="612794" data-time="1357570041" data-date="I dag, 15:47"><p>

Jepp, de låter ganske kjipt originalt hvertfall, disse 600'erne</p></blockquote>

Tanken er en liten og beskjeden røramp med god clean-lyd. Vreng og effekter gjør jeg på annet vis. Dette er bare til øving.

Når jeg skrev "kjipt" så mente jeg ikke kun vreng altså.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.