Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikkpraksis


Biaxident

Anbefalte innlegg

jeg betalte nettop regninga for andre året, og er vel egentlig ganske fornøyd med det, problemet mitt (og Nettrom sitt) tror jeg, ligger i navnet "Musikkpraksis", det er ikke "Gitarpraksis", så de må jo få ha med alt som ligger i begrepet, når man ser på det slik, er det faktisk ganske mye mer om gitar enn navnet tilsier, men enig, hadde vært fett med litt flere gitar tester, og da litt over kvanstums prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abbonerer, men det er en vanvittiDRITTBLAD uten like. Men jeg abbonerer for å kunne annonsere gratis på bruktmarkedet deres, som er VELDIG bra :)

Problemet til musikkpraksis er at de overhodet ikke er interessert i MUSIKK, men kun (lyd)teknikk, effekter og andre duppedingser.

bare les hvilket som helst intervju og dere ser at alt fokuseres på opptaksteknikk, hvilke gitarer/basser/trommer/blahblahblah som ble brukt. Med en gang intervjuobjektet prøver å få samtalen inn på sporet av MUSIKKEn, låtskriving eller noe slikt, er bladet RASK på pletten med å spore den TILABEK til teknikk igjen

håpløst

:)

PS! Dette er LITT satt på spissen, men ikke så veldig. De har NOEN gode innimellom. Men, ikke ikke nok i mitt syn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger jo ikke bare fokusere på gitar heller da ...

Jeg interesserer meg for alt som har med lyd å gjøre jeg . siden jeg driver mye med opptak osv . Dermed er bladet optimalt ..

abonnerer ikke , men har digga det helt siden de posta interview med Motorpsycho ... hehe.... Mangler bare minst 2 vai interviewer i hvert nummer :P hehe

-Nilsefix-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.