Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez JEM BFP 1991 i hus


stensen

Anbefalte innlegg

Utrulig nice, dette blir bankboksgitar etterhvert. Interessert i å høre mer om det loddebolttrikset ditt? Selv er jeg på jakt etter en hvit Ibanez Universe for tiden, men det ser dårlig ut. Nå får du stelle pent med kokkekniven av en gitar og gi oss noen skikkelige bilder. Øks passer bedre til Les Paul og slike traktorer av gitarer, jeg ka si det fordi jeg har både ibanezer og den les paulen du ser i bildet mitt til venstre. Tenk å kalle dette en fjollete gitar, det er jo gitarkunst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en link på Youtube ang hakk i gitaren.

Jeg er nå på jakte etter "lillesøsteren" til BFP'n En JEM FP. De er vist litt lettere å få tak i da de ble produsert i noen flere år.

Skal prøve og ikke stresse med kjøpet og miste huet. Men innen 1/2 år vet jeg den henger ved siden av BFP'n BRMR'n og de

andre øksene. Folk må gjerne le av at noen av gitarene ikke brukes og bare er til pynt. Men for meg er gitarene kunst, og jeg liker å shine de

og få de til å se best mulige ut. Verdien i de vil alltid være der, så kan andre søle bort penga sine på byen med fyll og taxi.

Lykke til med letingen av gitar. Det i seg selv er spennende.

post-7278-0-71854400-1357984595_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dette har garantert the euphor litt mer info om.

Nei, han har ikke det. :) De første 777 hadde normalt apegrep, RB og PBK (som har apegrep uten fingerspor) kom senere. Likevel, de tidlige Gem modellene, altså de som ble laget til Steve Vai før Ibanez Jem, hadde oftere apegrep uten fingerspor. RB og PBK var også "billigere" enn andre Jem på den tiden, mulig brukte de apegrepet for å uttrykke budsjettmodell. Ikke vet jeg. :) Jeg synes apegrep er praktisk, i tillegg til at det selvfølgelig er knalltøft. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.