Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring med Fender Classic player?


Mills Kaviar

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig vil du venne deg til det. Det er da ikke snakk om 1mm engang? Prøv å ikke tenk så voldsomt mye på det, så går det nok fint. Jeg har aldri orka å bruke energi på å være kravstor når det gjelder halser, så for min del er det nesten ett fett hva jeg speller på :) Så lenge halsen ikke er FOR tynn, blir faktisk sliten i hånda av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig med Aphe. Dette med halsprofiler osv. venner du deg til. Man kjenner det akkurat med det samme man plukker opp gitaren, men så er det borte. Det er også noe med hvordan fingrene og hjernen innlæres. Man får fort en forventning og en innstilling ifht. hvilken gitar man plukker opp. Dette automatiseres fort. Når jeg sier jeg foretrekker soft v framfor modern c, er jo det kun hvis man har valget der og da. Men det blir selvsagt slik at man velger det man har mest positive tanker om ved neste gitarkjøp, men likevel er akkurat det bare en av en masse faktorer som spiller inn ifht. om man liker en gitar eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.