Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Puddelrock


Per

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Svartatosten:

Ja, du har jo forsåvidtvis rett i at Motley Crue er like mye heavy metal som de er hair metal, men de var såpass glamete og sleazy på enkelte plater så de må jo gå under sjangeren. Shout at the devil er definetivt heavy metal.

WASP har en for hard sound, og de har ikke nok "glad sanger" til å regnes som hair metal. De platene jeg har av Ozzy er ikke hair metal, de er straight heavy metal med en god dose 80 tall, skal ikke love at jeg har hørt den første skiva demmes dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' hva synes dere om puddelrock/pop-metal eller

Men det beste thrashbandet kom likevel fra Brazil! :D[/quote']

Det beste de gav ut var uansett på nitti-tallet.

Nei, det var i 1989. Så den må du lengre ut på landet med ;)

Den videoen til Freight Train er helt sjukt bra.

Ja, beste videoen jeg har sett. Overgår alt faktisk.

Forøvrig er puddelrock flotte saker i riktige mengder, og i de riktige anledninger.

Ingenting som å sitte å sola med noen pils å høre på klassisk 80-talls puddel.

Endret av Slashaxl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartatosten:

Ja, du har jo forsåvidtvis rett i at Motley Crue er like mye heavy metal som de er hair metal, men de var såpass glamete og sleazy på enkelte plater så de må jo gå under sjangeren. Shout at the devil er definetivt heavy metal.

WASP har en for hard sound, og de har ikke nok "glad sanger" til å regnes som hair metal. De platene jeg har av Ozzy er ikke hair metal, de er straight heavy metal med en god dose 80 tall, skal ikke love at jeg har hørt den første skiva demmes dog.

første ozzy er jo di beste med fantastiske randy rhoads på gitar det er mer metal ja..

men original sin er vel mer puddel akti..

di som liker motley må sjekk e ut Pretty Boy Floyd den første plata di ga vut er mega bra..

inneholder en knallbra motley cover også..

leather boyz with electric toyz heter den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mye rart blir dratt inn i de forskjellige sjangerne her. Tror guttene trenger litt sjangerlære (ikke det at jeg gidder å belære folk uten å få betalt). BTW både Wasp og Crue er glam. Innen puddelrock så er det jo rart at ingen har nevnt Meat Loaf. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.