Web Analytics
Gå til innhold
ToreFagerheim

KsE - The End Of Heartache cover

Anbefalte innlegg

Heisann!

Bestemte meg for å spille inn en ny coverlåt i dag. Er ikke noe vokal på her, men det kommer kanskje i en senere utgave. Alt er spilt inn med Axe FX Standard rett inn i Reaper med Superior Drummer 2.0 på trommer. Hva synes dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne låta er så stereotyp metalcore at jeg nesten blir flau, men jeg digger den for det. Fett spilt som vanlig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske sikker på at grunnen til at KsE er spiselig, og tidvis jævlig fett, er den åpenbare mangelen på stereotypiske drittbreakdowns. :)

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Er ganske sikker på at grunnen til at KsE er spiselig, og tidvis jævlig fett, er den åpenbare mangelen på stereotypiske drittbreakdowns. :)

Hovedriffet i denne låta er jo et breakdown.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og for seg, men det er vesentlig forskjell på deres variant av det virkemiddelet vis a vis genericore-band som Acacia Strain, Parkway Drive og August Burns Red.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
I og for seg, men det er vesentlig forskjell på deres variant av det virkemiddelet vis a vis genericore-band som Acacia Strain, Parkway Drive og August Burns Red.

Jeg er med på den! Fuck sånn derre bassdrop!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tredjegrads badass forbrenning! Har covra sangen en million ganger selv.

Hadde vært kult å prøve seg på vokalen hvis du ikke har noen andre som kan synge den.

Jeg nailer ikke grawling, men synger lett alt det andre. Sitter brent inn i hjernen min den sangen der.

Uansett om du finner noen andre eller ikke så tar jeg gjerne imot sangen og prøver for morroskyld.

Endret av Anthracity

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satan. Synes det var bra på videoen, men med bedre lydkvalitet og uten det visuelle til å forstyrre på den playeren du posta. Mind = Blown.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.