Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Alfwood traveller


skogarbo

Anbefalte innlegg

Merket Alfwood tor jeg er et merke som innehaveren Alf Flak får laget som sitt eget merke.

Forøvrig vet jeg ikke noe mer, men antar at det er Kina-produsert.

Men hvis jeg var deg ville jeg sendt en mail til Gitarhuset, med de spørsmål du har om dette. De er greie folk å ha med å gjøre, etter min erfaring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun av den grunn at merket er ukjent for meg. En særdeles dårlig grunn er det jo, men slik er det jo ofte.

Hadde klart vært en fordel hvis det var mulig å teste gitaren først.

Det kan man jo, vi har jo Lov om Angrerett i Norge. Kjøper man en gitar på nettet, så kan man prøve den til man blir grønn i trynet, og returnere den dersom man ikke er fornøyd. Behøver ikke oppgi noen grunn engang, bare å returnere, hvis man ikke vil ha den. Får prøvd mye mer enn man gjør i en butikk... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfwood er vel Gitarhusets eget merke? Jeg må si at jeg virkelig fikk lyst på en slik parlor-gitar! Den ser kjempefin ut! Generelt sett må jeg si at jeg syns Alfwood virker som et godt merke - flotte gitarer til god pris! Regner med at de blir ekstra billige siden merket ikke er spesielt kjent, dessuten kjører jo Gitarhuset tilbud på de hele tiden. Hvis jeg skulle kjøpt meg en ny, billig, liten akustisk gitar ville jeg nok vurdert Alfwood'en, om ikke bare for utseendet! :P

Endret av JRV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.