Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjølvkomponert prog metal/ fusion låt! C4C


Esp_ltd@95

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Urørt presterte å spille av den samme låta dobbelt opp samtidig - med et par sekunders forsinkelse. Så her hadde jeg egentlig forfattet et innlegg om at det låt bare baluba. Men det gjør det altså ikke. :)

Komposisjonsmessig:

På partiet som er rundt 1:00 er du litt på skeiva i forhold til harmonien. Er dette meningen?

Jeg skulle ønske at det var litt mer pusterom. Du pløyer igjennom skalaer og arpeggioer, sweeping og tapping i ett kjør i nesten 5 minutter før det kommer litt pusterom - og det varer bare litt over et minutt. Du har mange kule harmoniske idéer, men jeg synes de ikke er sydd godt nok sammen - det blir litt klipp-og-lim følelse. Et par overganger og et breakdown, så har du en større helhet. :)

Teknisk:

Jeg skal vokte meg for å komme med for mye teknisk, ettersom at jeg ikke akkurat er noen finslepen tekniker. Men du er litt slurvete i timingen, spesielt når du skal sweepe dritfort. Du kommer ofte før slaget. Ellers har du finfin kontroll, synes jeg.

Miksing:

Litt mindre gitar, ellers helt fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.