Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Squier Telecaster


Harald Kvamsdal

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg ikke påstå at gitaren du har fått deg er et samleobjekt av en annen verden, men du vil få langt mer for den original enn med ny finish...., men gjør som du vil. :)

Enig, synes du burde beholde orginal finishen, evt bare ha svart plekterbrett på den.

Finnes jo "Noen" gule teler fra før også.. :) Men alt er jo opp til deg såklart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke påstå at gitaren du har fått deg er et samleobjekt av en annen verden, men du vil få langt mer for den original enn med ny finish...., men gjør som du vil. :)

Eg er av samme oppfatning som deg. Detta er nok ikkje noko samleobjekt, og det vil alltid væra begrensa for kva ein vil få for den. Eg vil ha ein Telecaster som er strøken, og får eg igjen det eg har lagt ut på den, så er eg veldig fornøyd. Eg har stor tru på at detta kjem til å bli ein god gitar, og ser for meg ein prislapp på rundt fire tusen når den er fedig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det jo også sies at karen oppgraderer mer enn bare lakken. Den koster så mye noen er villige å betale for den, og 4000 for en totalt overhalt squier fra 80-tallet er mye mer appellerende enn tilsvarende av ny årgang og et par hundrelapper billigere. Det mener nå jeg hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Nå er jeg fornøyd med gitaren. Nye mikkar frå QRZ, nytt plekterbrett, slipte bånd, diverse nye skruer. Orginalfargen er beholdt. Låter varm i neck og som ein tele skal i bridge. Den låter veldig bra med drive, og vert heilt vill med distortion.

Spillbarheten er heilt enorm. Lettspilt og rask, men samstundes bra "bitt" i den.

Eg får ein Linhof Tele ein av dagane, så gitaren skal selgas.

post-11266-0-77418500-1357237995_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobbet! Ser veldig bra ut!

Ser man bort fra elektronikken og logoen, er det egentlig noe store forskjeller på en så tidlig Japan Squier Tele og en tilsvarende Fender? Er jo laget på samme fabrikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.