Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pedalbrett Bass


Morty mort

Anbefalte innlegg

Hmmm.. .Hjelp meg litt her, Jeg driver å bygger om riggen min og ender mest sannsynlig opp med en Tech 21 VT deluxe pedal som hovedgreien, men problemet er at jeg rett som det er bruker Wah med begge bassene mine, kan jeg hive den etter VT pedalen eller i loopen? Jeg ser folk setter Wah'en forann vreng og slikt, men sånn som jeg bruker den så vil jeg ha vrengen til å skrike, det er litt av poenget mitt liksom :P

Chorusen kommer mest sannsynlig til å gå i Loopen, da jeg vanligvis har den på hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm jeg synes også bassen var gjemt bort i fullmixen, men så hørte jeg den første ("uthevet bass") versjonen igjen, og så rett over på mixen med alle. Da var den ganske klar og tydelig (kunne hatt 2db ekstra for good measure). tror det har litt med hva man er vant til å høre på i mixen. Jeg er gitarist og bassen blir fort "litt borte"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. .Hjelp meg litt her, Jeg driver å bygger om riggen min og ender mest sannsynlig opp med en Tech 21 VT deluxe pedal som hovedgreien, men problemet er at jeg rett som det er bruker Wah med begge bassene mine, kan jeg hive den etter VT pedalen eller i loopen? Jeg ser folk setter Wah'en forann vreng og slikt, men sånn som jeg bruker den så vil jeg ha vrengen til å skrike, det er litt av poenget mitt liksom :P

Wah først blir helt normal "wah wah" lyd, vreng før wah låter SWOOOSHSKRIIIKGRRRR og Cliff Burton. I alle fall med en Morley wah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hvordan er Darkglass Microtubes Vintage? Jeg har selv microtubes b3k og er strålende veldig fornøyd med den :)

Det jeg har hørt av vintagen virker veldig tøft!

Alt jeg har hørt av demoer er fantastisk. Låner en b3k for øyeblikket fordi jeg venter på Vintagen. Den kommer om en ukes tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.