Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jam origin - Gitar til midi - anbefales


Birkman

Anbefalte innlegg

Må bare skrive et innlegg her. Har idag lasta ned:

http://www.jamorigin.com/site/products/midi-guitar/

Hjelpe meg så sykt kult. Lasta ned demoen og kjøpte det etter 10 min testing. Kan brukes som VST/AU host eller brukes i DAW til å spille alle typer soft instrumenter.

Testa på soft synthen min Omnisphere, og det var helt insane. Good bye keyboard midi controller.

Sjekk ut lang video eller bare last ned selv og test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

409 kr , 30 % beta rabatt, normalt tror jeg det kosta 559. Så pris sånn sett utifra et midi controller perspektiv er det veldig billig. Pluss for de som spiller gitar er det jo særdeles mye enklere å spille på gitar enn keyboard.

USD 99 er veil pris

Endret av Birkman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tracking? Lav latency?

Meget bra tracking. Dog må man som med annet midi på gitar lære seg riktig picking pga responsen på instrumentene. Veldig lav latency, ifølge vguitarforums lavere enn roland gr55 til sammenligning.

Ellers har jeg testa det på mange plugins g ulike instrument. Eks omnisphere, abelton live, miroslav philharmonic, alchemy synth, sylenth1 osv

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! 100-lapp i AppStore - denne skal testes!

TIl ipad og iphone ja, men ikke til mac/pc.

Har ikke testa denne versjonen enda. Men her kan da enten benytte appen til core midi til mac og spille audio units (vst på pc) eller å spille alle apple musc programmer/synther som støtter virtual midi. Finnes en liste over disse her: http://www.iosmusician.com/2011/09/list-of-ios-apps-with-virtual-midi.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.