Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP EDWARDS LP CUSTOM E-LP-98LTC Noen erfaringer?


Viddi

Anbefalte innlegg

Rakuten eier blant annet play.com, så det bør være ganske så safe :)

Du tenker på at de eier en nettbutikk som er i ferd med å sette kroken på døra som følge av en økonomisk usikker fremtid? Betryggende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

aiai, det var billig! Hvis du drister deg til å spørre om å få verdien på pakka skrudd ned også, så gjør du virkelig et kupp!

er du fornøyd med Edwards gitarene dine og spesielt Edwards E-LP 130 LTS/RE? er denne jeg vurderer! faen heller jeg vurderer opp til flere:)

hvilken finish er det du har? er litt nyskjerrig på lemon burst men veldig usikker på om den er noe fin i virkeligheten.

Endret av frankajoerg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pardon me, men jeg skjønner ikke helt hva du driver med (trådstarter). No offence, altså...

Du har jo en R9 som jo er 'the holy grail' omtrent av hva G-gitarer angår (av de som det produseres jevnt og trutt av), du har, eller har i hvert fall hatt, en Tokai LS-XX... Ser greia om det er av økonomiske hensyn at R9 må selges, men jeg tipper femti Sputnik-truser på at en Edwards, "uansett kvalitet", vil være en enorm nedtur kontra en Gibson (når man ser på det at du faktisk har en R9). Sleng heller på noen lapper og let etter en annen rimelig R-modell, ev en annen gammel og god Tokai-kopi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Pardon me, men jeg skjønner ikke helt hva du driver med (trådstarter). No offence, altså...

Du har jo en R9 som jo er 'the holy grail' omtrent av hva G-gitarer angår (av de som det produseres jevnt og trutt av), du har, eller har i hvert fall hatt, en Tokai LS-XX... Ser greia om det er av økonomiske hensyn at R9 må selges, men jeg tipper femti Sputnik-truser på at en Edwards, "uansett kvalitet", vil være en enorm nedtur kontra en Gibson (når man ser på det at du faktisk har en R9). Sleng heller på noen lapper og let etter en annen rimelig R-modell, ev en annen gammel og god Tokai-kopi.

Ja, R9 overgår alle gitarer jeg noensinne har hatt. unntaket var kanskje Greco EGF1200 som var minst like god!

Men jeg fikk tak i en billig R7 som jeg liker vannvittig godt og R9 er den gitaren jeg får mest cash for ved salg så derfor må den gå.

Når jeg nå ser på Edwards gitarer tenker jeg på en evt Edwards som en rimelig men likevel god backup gitar for R7èn.

Jeg vil nødig selge R9 men må man så må man!

Tokai LS80 som var en satans god gitar måtte dessverre også selges! Futen var ikke så snill i år...

Endret av frankajoerg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

hehe ja det er valgets kval dette! beholde R9, tidenes gitar og la kreditkort gjelda øke og øke eller selge R9 og bli kvitt kredittkort gjeld og likevel ha R7 og Edwards som trøst...

Jeg må nok velge den siste løsningen! Når futen og jeg er kompis igjen får man begynne å lete etter en R9 igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du fornøyd med Edwards gitarene dine og spesielt Edwards E-LP 130 LTS/RE? er denne jeg vurderer! faen heller jeg vurderer opp til flere:)

hvilken finish er det du har? er litt nyskjerrig på lemon burst men veldig usikker på om den er noe fin i virkeligheten.

Ja, jeg er veldig fornøyd! Jeg har tobacco burst, som jeg syntes var penest av de to finishene dem har. Den blir ikke helt svart i kanten, men brun/rød istedet. Skal finne et bilde i masse lys.

328933_10150954535730105_1023598006_o.jp

407108_10151340553970105_1768597919_n.jp

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på at de eier en nettbutikk som er i ferd med å sette kroken på døra som følge av en økonomisk usikker fremtid? Betryggende :P

Det har jeg ikke hørt om før nå, men det har aldri vært noe problem å handle derfra :) Det faktum at folk heller bruker Spotify osv. enn å kjøpe CDer er vel ikke noe de kan noe for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke hørt om før nå, men det har aldri vært noe problem å handle derfra :) Det faktum at folk heller bruker Spotify osv. enn å kjøpe CDer er vel ikke noe de kan noe for...

De skal først og fremst stenge fordi man i UK innfører nye skatteregler for Jersey som er der Play (på papiret) holder til, og det fører visstnok til at det ikke lenger er lønnsomt å fortsette. Markedsplassen/bruktmarkedet skal fortsette som før, men den vanlige nettbutikken forsvinner.

Var ikke sånn kjempealvorlig ment den forrige posten min, derav :P Et selskap som eier Play tror jeg er til å stole på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.