Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bigbang - The Oslo bowl


ØysteinV

Anbefalte innlegg

Har hørt den nye singelen til Bigbang nå og vet ikke helt hvilken vei tommelen går.

Det høres jo helt greit ut, men mangler litt den trøkken jeg liker best med bandet (feks too much yang-plata)
Synes også de nyeste låtene deres er for lik. Når de bruker den type åpne folkemusikkstemminga, flyter ting litt for mye sammen for min del.

Sist var det vel Cigarette som ble gitt ut som førstesingel, og da ble jeg litt skuffet frem til jeg fikk hørt plata i sin helhet. Men når sant skal sies har den plata virkelig blitt spilt noen ganger nå. Everybody and their broken hearts er da kanskje noe av det beste de har kommet med noengang!

Noen tanker rundt den nye låta, og eventuelt resten av skiva? (med forbehold om 21.12.2012)

20121218_Bigbang-LikeLoversDo-475x475.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som stor BigBang-fan var jeg først litt skuffa over låta, men det samme var jeg når Cigaret kom, men nå har jeg fått hørt den flere ganger og liker den ganske godt. Det er ikke en ny topphit, men en midt på treet god låt. Gleder meg til resten av plata.

Endret av MartheyG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.