Web Analytics
Gå til innhold
Concker

Joe Bonamassa og Beth Heart spiller i Bergen 22/6

Anbefalte innlegg

Tenkte bare skulle nevne at Bonamassa og Beth Heart har konsert i Bergen den 22/6

http://www.billettservice.no/event/379197?

for min del blir det nok litt for lang reise i år, men kan anbefale alle og som kan og reise.

Var på konsert med Bonamassa i Gøteborg i fjor og det er pr dags dato den beste konserten jeg har vært på.. her snakker vi PERFEKT lydbilde i "den stora messan"

Er et must og oppleve Bonamassa for gitarister som har forskjærlighet for rock og blues :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte billetter i dag,så jeg er klar:)har samme opplevelse som deg concker,så bonamassa for halvannet år siden og det er til dags dato den beste konserten jeg har vært på både lyd og spillemessig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kun Fan only presale som er i gang enda. Åpner vel for alle den 19. tror jeg.

Jeg kjøpte 2 billetter tidligere i dag, men er ikke sikkert jeg drar.. Må finne noen som gidder å bli med til Bergen først..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er kun Fan only presale som er i gang enda. Åpner vel for alle den 19. tror jeg.

Jeg kjøpte 2 billetter tidligere i dag, men er ikke sikkert jeg drar.. Må finne noen som gidder å bli med til Bergen først..

Klart du må reise,du kan få drikke med oss:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Argh.. kjenner jeg har veldig lyst til å dra på denne altså.. stemmen til Beth heart er jo konge samtidig Bonamassa er rå..

Men det regner vel sikkert i Bergen som vanlig :D Samt 10 timer på "Tog" som sikkert blir buss.. <_<

Endret av Concker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir bort 2 billetter til konserten

Skulle ivei, men har dukket opp noe så jeg ikke kommer meg ivei.
Har prøvd å selge billettene uten resultat.

Synd om de skulle gå ubrukt.

Bare å sende PM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.