Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker band i Bergen


Gneiss

Anbefalte innlegg

Jeg er en kar på 24 år som leter etter et seriøst band i Bergen-området (fra ny-året av..). Jeg har spilt gitar i ca. 10 år og er rimelig rutinert band-spiller med et godt øre og relativt mye erfaring.

Jeg hører på ganske mye variert musikk som inspirasjon, alt fra prog-metal (Dream Theater, Between the buried and me, Opeth etc), eldre rock (Zeppelin, Deep Purple, Focus etc) til helt andre ting (Coldplay, Muse, Queen, Knopfler), men jeg er i utgangspunktet veldig fan av progressiv rock! (Liker at det trøkker litt, men er veldig fan av allsidigheten og lydbildet til f.eks band som Opeth)

Som låtskriver er jeg ikke så voldsomt dreven, da jeg sliter med å komponere gode låter fra bunn av (Kjekt å mekke riff og den slags, men det blir for ensidig når en ikke har noen å jamme med), men jeg er kreativ på gitaren og er flink til å spinne videre på eksisterende ideer, lage gode riff etc.

Jeg har utstyret i orden(!). Spiller på en Fender strat med en fender amp (og gitar-lyden er deretter..), MEN jeg har ikke noe øvingslokale eller denslags.

Tl;dr:

Jeg leter etter noen å spille sammen med som ligger noenlunde på samme nivå som meg selv, med erfaring og kanskje litt ambisjoner (uten å slutte på studiet av den grunn..). Er det noen som leter etter gitarist (allerede eksisterende band) eller som kanskje kunne vært interessert i å starte opp noe, ta kontakt (pm). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.