Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pigeon Lake @ De Villes, Lørdag 26. januar (GRATIS INNGANG)


Christopher S

Anbefalte innlegg

Pigeon Lake er i gang igjen!

Lauuurdag 26. januar speller vi opp til dans på De Villes i Oslo, og har vært så heldige å få med oss to andre band også.

Support er det STEREO og Oberst som står for, og dette blir en real festkveld med fet musikk.

Håper å se så mange som mulig av dere, ingenting å tape! Kom ned, ta en pils og nyt litt fet musikk. :)

Event på facebook:

http://www.facebook.com/events/403810146357583/

Ta med dama, bikkja, unga og hamsteret! :)

Pigeon Lake på Urørt

Pigeon Lake på SoundCloud

Pigeon Lake på Facebook

Endret av Christopher S
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hva sier du til 20minutters Bass'n'drum mellom meg og produsenten vår? :P Jeg tror det stiller sterkt i vurderingen til resten av gutta, selvom vi har sett dere ett par ganger nå, hehe. Jeg trenger vertfall en unnskyldning til ett par kalde, nytappa Newcastler. (Hanne var forresten veldig hypp på å bli med og :) )

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du til 20minutters Bass'n'drum mellom meg og produsenten vår? :P Jeg tror det stiller sterkt i vurderingen til resten av gutta, selvom vi har sett dere ett par ganger nå, hehe. Jeg trenger vertfall en unnskyldning til ett par kalde, nytappa Newcastler. (Hanne var forresten veldig hypp på å bli med og :) )

Lysten på et par nytappe Newcastler er i mine øyne grunn nok til å komme, haha! :)

Hanne er hjertlig velkommen, selvsagt! :D

Jeg kommer om jeg klarer å bli vant til kulden først!

Detta ordner seg! Bit tenna sammen, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å spørre om det var 18 eller 20 år, så så jeg på eventen at det var 20.

Så tenkte jeg: "Faen...". Men så kom jeg på at jeg ble 20 på lørdag som var. :D

Kanskje jeg tar turen. Må i så fall finne meg et sted å sove, toget tilbake til ingenmannsland går ikke så sent..

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.