Web Analytics
Gå til innhold
TUFFTUFFTUFF

Motörheadphönes. Någon som har testat?

Anbefalte innlegg

Är det någon här som har testat de? Är de något att ha? Är själv sugen på Bombern, väntar bara på några goda grunder till att beställa, shoot :) .

790cfe.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selv nysgjerrig på pluggene de har (pga vinklet plugg og at de ser ut som om de tåler en støyt).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plugger kan byttes ut, du veit det? Mulig svensker ikke klarer det, men du må bare prøve å ikke bli altfor påvirka :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit de kan byttes, men jeg er uten etter ørepropper/portable hodetelefoner som tåler tyn, så jeg ikke må fikse ledningsbrudd hver eneste måned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er som Kiss, de smører nanvnet sitt på hva det skal være og håver sikkert inn penger så det suser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde headsettet, altså ikke pluggene syntes det var dritt så jeg gikk for AKG K450 istedet...mye mye bedre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
De er som Kiss, de smører nanvnet sitt på hva det skal være og håver sikkert inn penger så det suser.

Å sammenligne Kiss og MotorHead blir som å sammenligne Backstreet Boys med ja Kiss f.eks :D Lemmy trenger vel de spenna han kan få tak i med de tildels dyre vanene han har opprettholdt siden 60 tallet. Gene Simmons og gutta er jo som Donald Trump i forhold til han.

Endret av gage1103

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.