Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ekstra strømuttak på Pedal Power 2 Plus...


anotherfx

Anbefalte innlegg

På usa utgaven har dem puttet et standard strømuttak som dem bruker der borte..noe som er langt mer praktisk såklart. Europa har fått denne tøysekoppen. Med litt "do-it-yourself" så kan det jo hende noen har fått utnytta denne her til lands også, eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler ikke DIY på 230V! Jobber med 230/400V til daglig og det er ikke noe å leke med..

Ellers er det jo praktisk å ha ett ekstra uttak, til evnt en ekstra strømforsyning eller noen lys under/over brettet. Kanskje en theremin.

Enig. Tenkte mer på om noen hadde fått laget seg en ledning eller noe i den duren. Å gi strøm til en ekstra strømforsyning feks er jo fiffig. Har søkt litt, men ikke funnet noen passende ledning/overgang som kan passe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bruke den til en stor vifte, så man får blafrende hår. Viftas av på bryter bør være koblet til boostpedalen selvfølgelig. :)

Det er vel flere som bruker den til å koble andre sære pedaler som har egne adaptere.

Begge burde vært plassert på hver sin kortside slik at man kunne kobla to pp2+ i sammen på en smidig måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har muligheten til å seriekoble PP2+ med en Pedal power digital. På den måten trenger jeg kun koble en eurokabel til brettet når det skal fyres opp. Altså strøm inn i PP2+ og så videre til Pedal Power Digital. Om en får laga en kort euro han-hun (gjerne med vinklede plugger) så kan det være (litt)besparende. Jeg kan da gå fra to til en strømførende ledning under brettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en BK Butler TubeDriver som skal ha 220 v. Har en plan om å forsyne denne med strøm fra dette uttaket, så slipper jeg en ekstra ledning fra brettet .

Edit: ferdig med sånt for lenge siden, truckstop-chuckie !!!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.