Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Låne sang-PA til 30 minutters gig på fredag 14/12 i Fredrikstad?!


sarge

Anbefalte innlegg

Er det noen i Fredrikstad/Halden m/omegn som har et sang-PA å låne ut til et fattig julebordband?

Tidligere har vi fått låne anlegg gjennom bekjent av sjefen, men det ser ikke ut som det går i orden i år.

Vi trenger derfor et lite PA-anlegg som takler sang og en trommemaskin.

Vi har egne mikrofoner og en bitteliten mikser uten romklang, men på øving har vi kun brukt en liten gitarforsterker og skulle gjerne hatt noe litt kraftigere og mer nøytralt.

Vi spiller ikke metall og skal ha volumet på fornuftig nivå (julebord på ca 40 personer)... Alle i bandet er stødige familiefedre. PA pakkes ned og låses bort rett etter gig.

Jeg vet det er et long shot, men håper likevel på napp.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du ha det? Om du er villig til å hente og levere i Horten så kan du få låne av meg, men jeg er bortreist torsdag-lørdag denne uka.

Det er en Dynacord powermikser (8 striper, 6 XLR og to stereokanaler med jack) med innebygget klang, samt 2stk 10" RCF-topper og stativer til disse om det ønskes.

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan låne mitt. 1000 watts effektforsterker med to passive Electro-Voice-høyttalere (12" basselement + horn) og stativer. Har også en 24 spors linjemikser med romklang om ønskelig. Litt kortere til Nesodden enn Hamar (og muligens Horten også?) i det minste :)

Er hjemme alle kvelder frem til fredag.

Endret av davidsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.