Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger hjelp til spørsmål ved registrering


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Vi som modererer er lei av å slette alle spammere som blir medlemmer. Derfor skal vi innføre et spørsmål som bare nordmenn kan svare på.

Siden dette er et gitarforum, har jeg pønsket ut et, men det kan tenkes at yngre folk ikke vet svaret på mitt forslag;

"Munnrapp norsk gitarist som heter XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Fjernet slik at det ikke skal kunne søkes på mer. Det er snakk om en kar fra skarnes som synes ting er kjekt å ha.

Klarer liksom ikke å se for meg hvem som er mer kjent i alle aldersgrupper.

Meninger og andre forslag mottas med takk. Vitsen er altså et spørsmål som så mange nordmenn som mulig med gitarinterresse kan svare på, uavhengig av alder.

Hvor "kul" gitaristen er spiller altså ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, holder det ikke med et enkelt regnestykke eller noe sånt? Disse spammere er vell botter og ikke mennesker? Muligens jeg tar feil her :)

Øystein Sunde er vell den første gitaristen jeg kommer på når jeg tenker på norske artister. Et felt med "hint" kan jo være greit å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en ide, hvis man skriver regnestykket som tekst.

Noe skikkelig enkelt, som for eksempel

"Hva er den naturlige måten å uttrykke 2,57 timer på? "

Så er det bare å regne om til minutter og sekunder. God idé. :)

Fønker nok mot bot'er, men neppe ondsinnede utenlandske spammere av gørr og blod. Alt som kan oversettes er jo såre enkelt å knekke.

Det spørs hvor sikre dere vil være. Sunde-varianten er jo en kulturell gåte, og vil sile ut dem som er utenfor en kulturen. Kanskje det er ønskelig, jeg vet ikke. Uansett bør dere kanskje ha en ventil for dem som har ærlige hensikter men er litt utenfor. F.eks. en knapp der det går an å få hjelp av admin. Det burde vel ikke gjøre det lettere for spammere og hackere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var du da Oddvar Brå brakk staven?

Eller bedre: Hvor var Oddvar da Brå brakk staven?

Seriøst, så tror jeg sannsynligvis at de fleste relativt oppegående med interesse for gitar greier å svare Sunde, men jeg er ikke sikker. Derfor tror jeg at et enkelt mattestykke er et bedre alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker man translate, tror jeg man sliter med å finne han. Oversettelsen lyder som følger:

Mouth Rapp Norwegian guitarist named Øystein first name. What is the name.

Søker man på det, får man opp Mayhem. Ingen kar fra Skarnes er nevnt i det hele tatt. Sånn sett lover det bra, saken er jo at det ikke skal kunne oversettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en ide, hvis man skriver regnestykket som tekst.

Noe skikkelig enkelt, som for eksempel

"Hva er den naturlige måten å uttrykke 2,57 timer på? "

Så er det bare å regne om til minutter og sekunder. God idé. :)

Tipper at mange ikke hadde klart å regne om 2,57 timer til to timer, 34 minutter og tolv sekunder... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.