Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Last Cliff på De Villes,13. Desember! (Support: Call for Riot)


Thunder Fingers

Anbefalte innlegg

Vel, da er tiden inne for Last Cliff's første "headliner-show" etter å ha spilt litt festival og rundt med Pigeon Lake, og vi håper på at alle fra GN som kan, stiller (Vi er tross alt 3 medlemmer her ifra!)

Last Cliff

Med groovy, småprogressive og fengende sanger og melodier utgjør Last Cliff et nytt pust i dagens musikkmiljø.

Bandet består av musikere med fartstid fra en rekke forskjellige sjangere, og lar seg inspirere av alt fra gammel progrock gjennom 80tallets hår-rock til moderne melodisk metal. Dette gir et bredt, spennende og energisk lydbilde.

Gutta i Last Cliff brenner for å underholde og er mer enn kapable til å gi deg et fett show, kom og sjekk ut!

Så har du lyst å høre aggresive gitarlinjer og hylende bass-soloer, samt drikke med minst 3 fete fyrer fra forumet? For en skarve 50lapp kan dette skje Torsdag 13. Desember, Håper på å se deg der :)

Facebook-event:

http://www.facebook....34814996646180/

(PS: Jeg er utdannet baker, og om tiden tilsier det så vil jeg bidra til feiringen av St. Lucia dagen med nybakte lussekatter :P Ekke det Rock'n'roll så vet ikke jeg:p )

post-7488-0-98961400-1355032258_thumb.jp

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.