Web Analytics
Gå til innhold
død

Nye ESP-linje.

Anbefalte innlegg

LTD Elite. Ser foreløpig ganske fett ut!

http://www.premiergu...of_Guitars.aspx

ltde4.jpg

ltde3.jpg

ltde1.jpg

ltde2.jpg

Har i grunn ganske lyst på en av de superstrattene, mekke nytt plekterbrett med bare en humbucker i bridge og en volumpot. Usikker på hvilken av dem, dog.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt LTD på verksted og ble litt skremt av dårlig kvalitet tidligere. Ser nå at Hardware og pickups er blitt bedre. Glad jeg gikk inn på linken. Får vel prøve en av disse dersom jeg kommer over de og revurdere LTD.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt LTD på verksted og ble litt skremt av dårlig kvalitet tidligere. Ser nå at Hardware og pickups er blitt bedre. Glad jeg gikk inn på linken. Får vel prøve en av disse dersom jeg kommer over de og revurdere LTD.

Dette er ikke LTD sånn som vi kjenner det fra før. ESP prøver å differensiere mellom ESP Standard Series, som er gode gitarer, og ESP Custom Shop, som er utmerkede gitarer. I Japan finnes ikke ESP Standard Series, ESP-merket er forbundet med en mye høyere standard enn det de er her i vesten. De prøver å få til det samme her som i Japan. LTD kommer til å forbli LTD, LTD Elite blir mellomtingen mellom de dyreste LTD-gitarene og ESP.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så stor fan av noen av disse, men synes absolut den nye logoen tar seg bedre ut enn den gamle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så stor fan av noen av disse, men synes absolut den nye logoen tar seg bedre ut enn den gamle.

Jeg liker også den gamle logoen mye bedre, men gitarene i seg selv var jo ganske nice!

:lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Superstrattene var gyselig glorete, gi meg ensfarget uten dansebandplekterbrett så skal jeg like de... :D

Eclipsene så fete ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I know...., tanken min var bare at ESP kanskje ser sin mulighet til å gjøre suksess med modeller som tidligere bare var tilgjengelige i Asia (ev gjennom eksport/import). Tipper de blir dyre saker....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I know...., tanken min var bare at ESP kanskje ser sin mulighet til å gjøre suksess med modeller som tidligere bare var tilgjengelige i Asia (ev gjennom eksport/import). Tipper de blir dyre saker....

Disse skal være rimeligere enn standardserien, og dyrere enn LTD. Altså ikke så fryktelig dyre, egentlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.