Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp


svenni

Anbefalte innlegg

Fikk meg en Les Paul fra statene i dag som var helt nydelig:) men eneste er at fyren jeg kjøpte den av aldri hadde brukt kode låsen på kofferten og datteren hadde klart og aktivere den så han viste dessverre ikke koden på den.

Er kun teip over låsen nå og den er ikke i bruk men hadde vært kjekt og kunne bruke den.

Er det noen her som vet hvordan man nullstiller låsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg ikke husker helt feil (her kan jeg nok korrigeres) så skal koden skrus inn, og knappen trykkes i motsatt retning av når man skal åpne. man holder knappen mens man skrur inn den nye koden...

men hvordan man skal finne ut av en eksisterende kode er jeg sannelig ikke sikker på.... det må da finnes et triks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg som liten var veldig interessert i kodelåsen på kofferten til pappa da vi var på ferie i Danmark en gang. Resultatet av det ble at jeg fikk streng beskjed om å gå gjennom alle kombinasjonene systematisk for å få låst den opp igjen. Selv for en utålmodig liten unge tok det ikke spesielt lang tid å gå gjennom. Var 3 siffer det også.

Noen år senere hadde jeg kodelås til sykkelen, men den gang med 5 siffer. Det tok en _del_ lenger tid å få fikset... :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.