Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! (New Gear Day)


jealei

Anbefalte innlegg

Vel jeg må jo innrømme at jeg fikk ikke alt på en dag, men i løpet av en 2 ukers tid så blir på en måte en samletråd, først ut er en Gibson trad. Iced Tea

Helt fantatisk finnish, det synes ikke på bildet, men fy faen den er helt fantatisk vakker, og spillbarheten er en drøm, jeg har en ibanez s520ex som har en veldig tynn og rask hals, men synes faktisk gibsonen er lettere å spille på, så fremt man ikke skal opp i 22. bånd, disse er litt lettere tilgjengelig på ibanezen, men jeg er egentlig veldig glad i litt tjukkere halser. er veldig fornøyd med pickupsa selv om de er stock, men mulig jeg bytter ut neck pickupen da jeg synes den er litt bassete, sustainen i gitaren alene er helt utrolig, med tubemeisteren og ts9 så får du uendelig sustain.

t_20121129_IMG035.jpg

Den lysende blå tingen bak gitaren er en H&K tubemeister 36, en av de råeste forsterkere jeg noen gang har vært borti, krystall klar clean, face melting high gain fuzz, helt fantatisk amp som er helt utrolig allsidig.

Med tubemeister 36 så døde mitt behov for en multieffekt, så da ble det å kjøpe inn stompbokser

t_20121129_IMG041.jpg

kjøpte meg en ernie ball volum pedal, denne kjenner vel de aller fleste. Kan ikke ha en rør amp uten en TS9, denne grønne saken gjør at ampen går fra awesome til legendary, du får den ekstra punchen, og sustain som varer evig. kjøpte meg en polytune som er en kjekk liten tuner, som er utrolig praktisk når du bare skal sjekke om gitaren er stemt raskt, og sist men ikke minst en nova repeater, absolutt en av de bedre delayene som er på markede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.