Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ErlendB - Videotråd


ErlendB

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Har hørt gjennom tingene i tråden din her nå, og jeg må si at du er veldig god. Du har ett godt øre for musikk generelt. Jeg er på langt nær så god som du er tekninsk, men jeg skriver ganske mye låter. Ser du får mye kommentarer rundt sound og slikt, og jeg vil tilføre en ting til det. Utfra forutsettningene så låter det killer. Du bruker GuitarRig og EZ drummer. er ikke enkelt å få det til å låte, evt låte i ulike sjangere. jeg har programert mye med Superior drummer (utvidet utgave av EZ drummer) og tror kanskje du hadde vært tjent med den varianten. Ikke at du nødvendigvis har lyst til å bruke 3-4 lapper på å få litt mindre sugen trommelyd da ;) men når det er sagt. Kjenner du noen som kan spille det du lager? Hadde vært fett med en skikkelig demolåt med band. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt gjennom tingene i tråden din her nå, og jeg må si at du er veldig god. Du har ett godt øre for musikk generelt. Jeg er på langt nær så god som du er tekninsk, men jeg skriver ganske mye låter. Ser du får mye kommentarer rundt sound og slikt, og jeg vil tilføre en ting til det. Utfra forutsettningene så låter det killer. Du bruker GuitarRig og EZ drummer. er ikke enkelt å få det til å låte, evt låte i ulike sjangere. jeg har programert mye med Superior drummer (utvidet utgave av EZ drummer) og tror kanskje du hadde vært tjent med den varianten. Ikke at du nødvendigvis har lyst til å bruke 3-4 lapper på å få litt mindre sugen trommelyd da ;) men når det er sagt. Kjenner du noen som kan spille det du lager? Hadde vært fett med en skikkelig demolåt med band. :)

Hoi!

Har tenkt på å oppgradere en stund, men er fattig student, så EZdrummer får duge enn så lenge. Ser at EZdrummer 2 kommer snart, og der kan man blande alle lydene fra tidligere EZdrummer + alle mixemulighetene fra tidligere versjoner, så det blir mer likt Superior Drummer etterhvert! Er uansett redd for å hoppe over til noe annet, og har hørt mye ræva og standarisert lyd fra Superior også, men dette får jeg finne ut av etterhvert. EZdrummer og Guitar Rig burde kanskje vært Superior Drummer og Axe FX?

Hadde jeg kjent noen i nærheten som kunne spilt så hadde jeg nok lagd en banddemo for lengst, men som kjent er ikke prog akkurat det folk flest spiller. Har en kompis som spiller bass (og er jævla god), men han bor for øyeblikket i USA, så det for vente. Dessuten liker jeg friheten ved å komponere ting selv, men det kunne jo vært fint med litt input.

Takk for komplimenter og nyttig kommentar!

Endret av ErlendB
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er mye rart som kan komme ut av superior drummer også. hehe. Er nok ymse der også. Men når du har fått EZ drummer til å låte såpass, så tror jeg ikke du har noe problem med å få superior til å låte heller. Men det er dyrt for minimal bedring. Det superior kan by på er flere nivåer pr tromme. Slik sett så kan du programere mer dynamisk. Men man blir lei av de samme lydene i lengden uansett. Håper du får skrapt sammen en gjeng. Tror du er en type som kan nå langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.