Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ErlendB - Videotråd


ErlendB

Anbefalte innlegg

Siste klippet der hadde en klart mye tøffere stil enn det jeg har hørt fra deg tidligere (ref; DT vs Pantera som tidligere nevnt her). Mer inn i min gate, på en måte.
Du spiller jo som alltid blendende bra.

Lite tips, kan dog bare være meg; mindre gain på rytmegitarene, evnt et skarpere low-pass filter. Det er en fair bit mengde hiss i det øvre frekvensspekteret som kan oppleves litt "billig".
Bortsett fra det låter det kanon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste klippet der hadde en klart mye tøffere stil enn det jeg har hørt fra deg tidligere (ref; DT vs Pantera som tidligere nevnt her). Mer inn i min gate, på en måte.

Du spiller jo som alltid blendende bra.

Lite tips, kan dog bare være meg; mindre gain på rytmegitarene, evnt et skarpere low-pass filter. Det er en fair bit mengde hiss i det øvre frekvensspekteret som kan oppleves litt "billig".

Bortsett fra det låter det kanon! :)

Har fått høre at jeg bruker for mye gain før, så jeg er enig.

I det siste klippet spiller jeg jo for et band (dvs meg og en kompis) som er mer thrash/groove-metallaktig! Bare søk Cosylan hvis du vil høre mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Du er flink! Kuddos for at du gidder å bruke så mye tid på det, mange som ikke vet hvor krevede det er med innspillinger og video :)

Takk! Tar meg ikke lang tid å lage en solo-video, though. 1 time maks (minus rendering og uploading (kudos for bruk av engelske ord))!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ganske proggete solo på den siste Cosylan-soloen der. Fin solo, men føler at thrash-shreddinga du har gjort tidligere passer sjangeren bedre. Du har jo et prog"band" du kan drive med slikt i :P

Ellers ser jeg alltid på videoene dine så fort jeg ser de er ute, og blir imponert hver gang! Fortsett slik!

Venter fortsatt på vokal på "the Russian Sleep Experiment"... xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske proggete solo på den siste Cosylan-soloen der. Fin solo, men føler at thrash-shreddinga du har gjort tidligere passer sjangeren bedre. Du har jo et prog"band" du kan drive med slikt i :P

Ellers ser jeg alltid på videoene dine så fort jeg ser de er ute, og blir imponert hver gang! Fortsett slik!

Venter fortsatt på vokal på "the Russian Sleep Experiment"... xD

Joda, men det er lov å danse litt utenfor rekkverket! Det kjedeligste i verden er jo å bare høre de samme type soloene låt etter låt. Vokaler er igrunn ferdig på Russian Sleep Experiment, men det var noe smått som måtte fikses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.