Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ErlendB - Videotråd


ErlendB

Anbefalte innlegg

Takk for det! Du burde begynne å like prog også, så blir hele greia bra!

Pleier å høre på det når jeg kjører bil. Gir en grei stemning samtidig som det skjer mye interessant å lytte etter. Det gjør også at jeg blir ganske rolig.

Men det eneste jeg ikke liker med prog er at det er så mye oppbygging hele veien, og så venter jeg liksom på det "killer riffet" skal komme, men så skjer det bare noe helt nytt og så

kommer en ny oppbygging.

Kunne ønske det hadde litt mere brutale elementer som damned in black til Immortal. Den introen der som bygger opp til det brutale riffet er helt grusomt tøft.

Jeg hører også på litt Scar Symmetri, men usikker på om dette er prog.

Endret av tomandre81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Rådigger det siste klippet her, right up my alley! For all del, det er høy kvalitet på det meste jeg hører fra deg, men jeg synes som regel at jeg hører en ganske tydelig DT/Petrucci-innflytelse i sound'en og spillemåten din. Det er for så vidt ingenting galt med det, og jeg tror jeg har gått på en liten DT-smell de siste par årene, men derfor var det ekstra moro å høre et klipp der jeg hører mer Dimebag og Marty Friedman, i tillegg til at det absolutt også har din "signatur". Kan du snart gi ut noe mer håndfast enn disse gutteromsvideoene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådigger det siste klippet her, right up my alley! For all del, det er høy kvalitet på det meste jeg hører fra deg, men jeg synes som regel at jeg hører en ganske tydelig DT/Petrucci-innflytelse i sound'en og spillemåten din. Det er for så vidt ingenting galt med det, og jeg tror jeg har gått på en liten DT-smell de siste par årene, men derfor var det ekstra moro å høre et klipp der jeg hører mer Dimebag og Marty Friedman, i tillegg til at det absolutt også har din "signatur". Kan du snart gi ut noe mer håndfast enn disse gutteromsvideoene?

Hehe, takk for det!

Vel, jeg driver og får vokaler på mine nyeste låter nå, så albumet er ikke veldig langt unna. Har allerede gitt ut et album med Cosylan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.